To je shoda okolnosti. Ja leta nic a ted taky. :-) Pred tydnem jsem zjistil,
ze nemam v jedne pneumatice tlak. Dokodrcal jsem se ke kompresoru a doplnil.
Rano to same. Dojel jsem do doporucovaneho pneuservisu.
S chlapikem, kterej vypadal, ze tomu zatracene rozumi, jsme prosli tento
postup:
- Vytazeni ctvrtiny auta velkym heverem,
- sundani kola pneumatickym sroubovakem,
- vypaceni gumy z disku na "gramofonu",
- opravu vrtackou, klestema a specialnim pryzovym "hribeckem",
- nasazeni gumy na disk,
- mereni balance na stroji a dodani zavazi,
- namontovani na auto,
pul hodiny, prijemnej pokec a cena 160 Kc.
Dozvedel jsem se behem toho i dost zajimavych veci. Napriklad jsem se ho
zeptal na takovyto sprej na reseni der v pneumatikach, o kterem jsem driv uz
slysel. Kdyz donadaval, uz kultivovaneji mi to rozmlouval.
Moje bezdusova pneumatika je zevnitr pekne cistounka, jsou videt i zebra
kovovych vystuzi. Pises, ze po tom spreji se stejne musi ta guma jet nechat
spravit do servisu. Tak kdyz si predstavim, ze mu tam prijedu, on to sunda z
disku a ted tam uvidi ten sajrajt, do kteryho ma provest poradnou opravu,
docela se jeho nelibosti nedivim.
Navic se mi vubec nelibi vozit sebou v aute dalsi tlakovou lahev.
To radsi v polich vymenim za rezervu (nebo v nejhorsim proste pojedu dal),
dopravim to do nejblizsiho pneuservisu, kterych je po cely republice jak naseto
a vyresim to poradne.
Asi kazdymu by se jako Tobe libila takovahle vtipna reseni. Tip: Existuji pry
terenni auta, ktera dokazou ztratu tlaku kompenzovat za jizdy. Ridici se
zrejme jen rozsivi kontrola a nejde se pusti kompresor. :-)
T.
|