To radsi v polich vymenim za rezervu (nebo v nejhorsim proste pojedu dal),
dopravim to do nejblizsiho pneuservisu, kterych je po cely republice jak
naseto a vyresim to poradne.
To je samozrejme tvuj nazor, ktery ti neberu. Pokud projdes popisovany postup,
bude pneumatika bezpochyby spravena lepe, od 2min se sprejem nemuzes cekat to,
co od dvou hodin s kvalifikovanym technikem. Na druhou stranu ja jsem vesele
dojel na normalni pneumatice 170 km do Prahy rychlosti, kterou jsem nemusel
hlidat (s dojezdovou rezervou muzu tusim max. 70 km/h). A to je jen jedna
vyhoda, napada me vice pozitiv, napr. pokud mas plny kufr veci, nemusis vse
vyndat, aby ses dostal k rezerve; pokud jsi v kvadru a nechce se ti umazat;
pokud mas jako ja dojezdovku a chces se vratit po dalnici...
Takze nerikam, ze je sprej lepsi z hlediska dlouhodobe spravky, ale na rychle
spraveni na cestach je to super. Prochazel jsem i nejake motoristicke servery
a sprej tam vetsinou doporucuji na delsi cesty prave kvuli snadnosti a
efektivnosti pouziti.
Asi kazdymu by se jako Tobe libila takovahle vtipna reseni. Tip: Existuji
pry terenni auta, ktera dokazou ztratu tlaku kompenzovat za jizdy. Ridici se
zrejme jen rozsivi kontrola a nejde se pusti kompresor. :-)
Ano, Rusove tohle meli tusim uz za valky, nebo mozna tesne po ni. Dokazalo
(nebo dokaze? tam jeden nikdy nevi :)) se to dofukovat za jizdy tak, ze to
mohlo (muze) jet s maximalne dvema prustrelama. :)
JiMo:)
All I want is a warm bed, kind word and unlimited power.
|