v navodu je to prave kvuli katalyzatoru tusim uplne zakazane :) a taky uz
Taky to tam mam. :)
Je fakt, ze jsme roztlacovali (resp. rozjizdeli z kopce) naposled Formana tak
pred 12 lety. Kabely jsou fakt o hodne pohodlnejsi, a i kdyz mi prijde, ze si
lide dneska moc nepomahaji, tak kupodivu premluvit nekoho, aby me sel natocit
se mi podarilo behem vlastnictvi Renaulta asi 3x a nikdy to netrvalo nejak
moc dlouho. Uprimne receno - taky uz jsem od te doby startoval dva lidi. :)
Jojo, mohu potvrdit, jen doporucuji, pokud si je budete kupovat, priplatte
si
za trosku lepsi - ne ty nejlevnejsi tenoucke dratky z hyper. Mam o neco
drazsi z makra, kus poradneho kabelu a startuje se pres ne v pohode, pres
jine velmi tenke jsme nenastartovali ani skodovku...
A i zde se pridam. Pres ty kabely za stovku jsem nenatocil ani Renaultika,
musel jsem je nechat nejakou dobu zapojene a trochu si nabit baterii a to byl
celkem dost problem. Podruhe uz byly kabely o dost silnejsi a bylo to o necem
uplne jinem - nastartovani s vytriskanou baterii rovnou po kabelech a jelo to
v pohode.
Samozrejme cim vetsi/silnejsi auto/motor, tim tlustsi kabely jsou potreba. A
kdyz jsme u tohoto tematu, tak je dobre, aby zdrojove auto tocilo na neutral
motor trochu do otacek, jinak hrozi, ze to a) nenatocite, a pri delsim
zkouseni b) vytlucete baterii i toho druheho (zvlast pokud je to druhe auto
slabsi).
Kabely + retezy, dobra volba do zimy navic nad ramec nutne vybavy ;-)
+1
jimo:)
[ A project manager is a person who thinks
nine women can deliver a baby in one month. ]
|