Koudink
Dalsi
Seznam
Predchozi
Autor: #Aggregator# (at your service)
Cas: Po 2.10.2000 16:05.56
Titulek: October 2000

                                                                                 
 
<=====================================8<=====================================>
Posted By: xyster () on 'Koudink'
Date:      Mon 2.10.2000 16:05.56
Title:     Re: realloc in c++
 
jak se "ideologicky ciste" v c++ nafoukne pole? v c bych rekl:
pole = (int*)realloc(pole, nova_velikost_pole * sizeof(int) );
 
dela se to v c++ takto obskudrdne? 
assert(stara_velikost <= nova_velikost_pole);
Proc? To snad ani neni treba kontrolovat ... 
 
//nejdriv naalokovat nove
pole_new = new int [nova_velikost_pole]; 
//pak nejak prekopirovat 
for(i=stara_velkost_pole;i--;pole_new[i]=pole[i]);
//a znicit stare
delete pole;
pole = pole_new;
(nekde se tim nekdo zabyval ... me to moc nezajimalo, jsem blbej a na pole 
i v c++ pouzivam malloc) 
 
Je to jedina legalni metoda. 
v c++ realloc pro new a delete neni hlavne proto, ze funkce realloc 
nezajistuje, ze nova adresa bude stejna jako stara. Objekt jako takovy je 
nemuze (potichu) fyzicky zkopirovat (musel by se volat destructor, constructor 
? ) takze to tam proste neni ... 
aspon tak nejat to nejakj chytrej clovek psal ;)
 
IMHO pokud neco takovyho potrebujes, bylo by lepsi pouzit nejakou sablonu, ty 
zmenu velikosti vetsinou umi.
 
... Nemam rad C++ ... proc zrovna ja musim porat delat neajke low-level veci :(
Xyster
-=:_:=-
 
<=====================================8<=====================================>
Posted By: CrazyJoe (Nobody loves me :() on 'Koudink'
Date:      Mon 2.10.2000 16:57.59
Title:     Javascript & bookmarky
 
   Zdar!
 
   Poznate niekto metodu, ako sa da cez JavaScript prinutit browser (IE+NN,
ver.>=4) ulozit si do bookmarkov MNOU ZADANE URL (tj. nie to, ktore je prave
v Location)???
 
Crazy.
 
               Nechod do hor Chrudosi, chytnou te tam rudosi,
                     otevres papulu a umuci te u kulu.
 
<=====================================8<=====================================>
Posted By: bodik (A hura na trampiiii ...) on 'Koudink'
Date:      Wed 11.10.2000 9:02.48
Title:     escape sekvence 033 .. schovaly se ??
 
Ahojte lidickove,
 
  Potreboval  bych prosim poradit v jakem dokumentu muzu najit seznam 
konstrukci vsech moznych escape sekvenci pro barvy ... vim ze to jsou 
takove ty \033bla;blabla a mam i par  prikladu,  ale potreboval  bych
jejich definici.                                                     
  
  Uz sem prohledal  veskere  soubory v /usr/[share]/doc a tam  nevyla
o definici ani zminka (natoz pak zminka o barvach). Kamarad rikal, ze
v jakemsi balicku u Debian 2.1 Slik to bylo napsane vsechno v nejakem
dokumentacnim souboru ... kdyz upgradoval na  Potato tak  ten  soubor
zmizel (a uz si nepamatuje jaky balicek to byl) :(( 
 
Nevite kde by se takovy dokument mohl nachazet ????? prosiiim
 
 
Dik
 
bodik
 
<=====================================8<=====================================>
Posted By: Covex (Medvedi vedi co jedi) on 'Koudink'
Date:      Wed 11.10.2000 11:41.06
Title:     Re: escape sekvence 033 .. schovaly se ??
 
konstrukci vsech moznych escape sekvenci pro barvy ... vim ze to jsou 
takove ty \033bla;blabla a mam i par  prikladu,  ale potreboval  bych
 
Nevite kde by se takovy dokument mohl nachazet ????? prosiiim
 
 Nedostaniz-li se k tomu drive OOooo nas mily mlady Tuttle, vez ze jeden 
takovy dokument by mohl lezet nekde primo zde na harddisku teto BBS, a tak ti 
ho nekdo z nas snad posle. (ted nemuzu..)
 
Doufej v lepsi zitrky.:) 
 
bodik
 
                                           Covex
 
<=====================================8<=====================================>
Posted By: maik (with ()) on 'Koudink'
Date:      Wed 11.10.2000 11:57.21
Title:     Re: escape sekvence 033 .. schovaly se ??
 
  Potreboval  bych prosim poradit v jakem dokumentu muzu najit seznam 
konstrukci vsech moznych escape sekvenci pro barvy ... vim ze to jsou 
takove ty \033bla;blabla a mam i par  prikladu,  ale potreboval  bych
jejich definici.                                                     
 
[maik@ahoj maik]$ man -k escape
console_codes        (4)  - Linux console escape and control sequences
XmbTextEscapement    (3x)  - obtain the escapement of text
XwcTextEscapement [XmbTextEscapement] (3x)  - obtain the escapement of text
 
cili man console_codes
 
maik ;)
 
<=====================================8<=====================================>
Posted By: bodik (A hura na trampiiii ...) on 'Koudink'
Date:      Wed 11.10.2000 13:33.10
Title:     Re: escape sekvence 033 .. schovaly se ??
 
  Potreboval  bych prosim poradit v jakem dokumentu muzu najit seznam 
konstrukci vsech moznych escape sekvenci pro barvy ... vim ze to jsou 
takove ty \033bla;blabla a mam i par  prikladu,  ale potreboval  bych
jejich definici.                                                     
 
[maik@ahoj maik]$ man -k escape
console_codes        (4)  - Linux console escape and control sequences
XmbTextEscapement    (3x)  - obtain the escapement of text
XwcTextEscapement [XmbTextEscapement] (3x)  - obtain the escapement of text
 
cili man console_codes
 
ha je to tam ... tag se omlouvam ... stale narazim na muj problem ze hledam v 
manualovych strankach nejaky problem 2 hodiny .. nenajdu ho a nakonec se ukaze 
ze jsem hledal spatne klicove slovo :(((( hmmmm                                
 
vsem se tedy omlouvam, ze jsem je s touto trapnou manualovou otazkou otravoval 
 
bodik
 
P.S: mimochodem ten dokument co ma lezet primo tady na hadru by se mi taky 
     treba mohl hodit plzz :))
 
<=====================================8<=====================================>
Posted By: Tuttle (Den je krasny.) on 'Koudink'
Date:      Wed 11.10.2000 19:26.39
Title:     Re: escape sekvence 033 .. schovaly se ??
 
P.S: mimochodem ten dokument co ma lezet primo tady na hadru by se mi taky 
     treba mohl hodit plzz :))
 
Treba by to mohl byt tento:
 
ANSI ESCAPE SEQUENCES
===============================================================================
Wherever you see '#', that should be replaced by the appropriate number.
 
        ESC code sequence                       Function
       -------------------              ---------------------------
Cursor Controls:
         ESC[#;#H or ESC[#;#f           Moves cusor to line #, column #
         ESC[#A                         Moves cursor up # lines
         ESC[#B                         Moves cursor down # lines
         ESC[#C                         Moves cursor forward # spaces
         ESC[#D                         Moves cursor back # spaces
         ESC[#;#R                       Reports current cursor line & column
         ESC[s                          Saves cursor position for recall later
         ESC[u                          Return to saved cursor position
 
Erase Functions:
         ESC[2J                         Clear screen and home cursor
         ESC[K                          Clear to end of line
 
Set Graphics Rendition:
         ESC[#;#;....;#m                Set display attributes where # is
                                            0 for normal display
                                            1 for bold on
                                            4 underline (mono only)
                                            5 blink on
                                            7 reverse video on
                                            8 nondisplayed (invisible)
                                            30 black foreground 
                                            31 red foreground 
                                            32 green foreground 
                                            33 yellow foreground 
                                            34 blue foreground 
                                            35 magenta foreground 
                                            36 cyan foreground 
                                            37 white foreground
                                            40 black background
                                            41 red background
                                            42 green background
                                            43 yellow background
                                            44 blue background
                                            45 magenta background
                                            46 cyan background
                                            47 white background
 
         ESC[=#;7h or                   Put screen in indicated mode where # is
         ESC[=h or                          0 for 40 x 25 black & white
         ESC[=0h or                         1 for 40 x 25 color
         ESC[?7h                            2 for 80 x 25 b&w
                                            3 for 80 x 25 color
                                            4 for 320 x 200 color graphics
                                            5 for 320 x 200 b & w graphics
                                            6 for 640 x 200 b & w graphics
                                            7 to wrap at end of line 
 
         ESC[=#;7l or ESC[=l or         Resets mode # set with above command
         ESC[=0l or ESC[?7l
 
Keyboard Reassignments:
         ESC[#;#;...p                   Keyboard reassignment. The first ASCII
         or ESC["string"p               code defines which code is to be 
         or ESC[#;"string";#;           changed. The remaining codes define
            #;"string";#p               what it is to be changed to.
 
         E.g. Reassign the Q and q keys to the A and a keys (and vice versa).
         ESC [65;81p                    A becomes Q
         ESC [97;113p                   a becomes q
         ESC [81;65p                    Q becomes A
         ESC [113;97p                   q becomes a
 
         E.g. Reassign the F10 key to a DIR command.
         ESC [0;68;"dir";13p            The 0;68 is the extended ASCII code 
                                        for the F10 key and 13 is the ASCII
                                        code for a carriage return.
         
         Other function key codes       F1=59,F2=60,F3=61,F4=62,F5=63
                                        F6=64,F7=65,F8=66,F9=67,F10=68
 
 
hope it helps, tuttle :)
 
<=====================================8<=====================================>
Posted By: bodik (A hura na trampiiii ...) on 'Koudink'
Date:      Mon 16.10.2000 13:41.54
Title:     Re: escape sekvence 033 .. schovaly se ??
 
Dekuji vam vsem myslim ze v tech manualovajch strankach a v tom co poslal 
Tutlee je presne to co potrebuju .. resp. ono to tam je ...
 
uraaaaa .. uz mi to funguje :)))
 
dik
 
bodik 
 
<=====================================8<=====================================>
Posted By: ok () on 'Koudink'
Date:      Wed 25.10.2000 22:37.55
Title:     PostgreSQL + ODBC
 
Ave
 
Mam takovy problem. Nainstaloval jsem iODBC knihovnu z baliku, prelozil
PostgreSQL s podborou ODBC a PHP4 s podporou iODBC. A zkousim se pre PHP
nalogovat na ten PostgreSQL. Bohuzel mi to nejde.
 Vim, ze se iODBC pokusi nalogovat, PostgreSQL to hlasi. Ale zadva spatne
jmeno uzivatele, jmeno databaze a heslo. PHP potom hlasi: "Warning: SQL
error: Missing server name, port, or database name in call to CC_connect., 
SQL state IM002 in SQLConnect"
 
Konfigurak odbc.ini vypada nejak takhle:
--
[ODBC Data Sources]
Test = PostgreSQL
 
[Test]
Driver= <cesta k driveru, je urcite spravne>
Database=mojedb
Port=5432
Servername=localhost
User=test
Password=test
--
 
Nemate nekdo poneti proc to nefunguje a jak to zprovoznit? Kdyz zmenim v 
konfiguraku cokolov, krome "Driver", nema to na komunikaci mezi ODBC a 
PostgreSQL zadny vliv, aspon jsem zadny nenasel.
 
Diky
 
ok 

Dalsi Seznam Predchozi


[ Domu | Prstik | O Piskovisti | Deticky | Nastenky | Koutky ]