Posledni sance prispet k systemu bodovani v Dyne zacina prave ted. Az to
bude implementovane, bude pozde:)
Stavajici tendence:
Prakticky jiste:
-Bude kompletni vypis ke kazdemu hraci, kolik ma na svedomi zabiti,
sebevrazd, cas straveny hrou apod.
-Systemove bodovani hracu po vzoru Lights
S tuttlikem jsme dopeli k tomuto systemu bodovani:
-Za zabiti kohokoli bude fixni pocet bodu (stanovi se pozdeji, ale jsou
vitany vase navrhy jiz nyni)
-Dalsi bonus bude mozno ziskat, pokud s malou vyzbroji zabijete nekoho s
velkou vyzbroji. To znamena, Nekdo(22) zabije Nekoho(99) a dostane za to
premii. Vypocet bude probihat metodou:
a) sectou se skily ... 2+2=4 ... 9+9=18 ... nacez se od skilu zabiteho
odectou skily zabijaka a pokud toto dosahne nejake hodnoty, tak za to
bude pro zabijaka bonusek navic.
b) ... to same co v a, ale pro bomby a pro pufiky zvlast. Znamenalo by to
dva mozne bonusiky.
Ad a i b:
Je nutne se dohodnout na optimalni vysi daneho rozdilu a take na tom zda
pouzit moznost a ci b.
-Dalsi bonusek bude za kazdeho zabiteho SUPER skilnika, tj clovicka ktery
bude mit X bomb a Y pufiku.
Opet na hodnotach X a Y je nutno se dohodnout, ale rozmezi je 7..9 na
polozku, nebo X+Y ...
Toz postujte a pokudmozno hodne zkracujte ... posty obsahujici cele predesle
budou smazany.
S pozdravem Radoomek
IMHOwgh \/ * * * *
* Jsem RadOOmek * * * *
* ^^ Tedy aspon si to myslim * * ... nekdy *
* a nekdy taky ne * Ale jeden vlastne nevi jestli si neco mysli *
* ... a tak * * ... mozna ani nejsem * *
* A tak se na me prosim nezlobte * * * *
|