Kouzla by mela byt vzacna, takze by se sesilala jen
jednou za cas - a to v rozhodujicich pripadech, zejmena na nizsich
urovnich.
Ovsem kdyz uz neco sesle, tak to stoji za to a zachranuje to situace,
ktere
by
jinak byly velmi zle.
Souhlas. Ovsem musi umet jeste neco navic, aby se byl schopen ubranit
(napriklad boj s jednorucakem nebo dykou).
Zde s Tebou nesouhlasim. Ve svem svete si to muzes zavest, jak chces, ale v
DrD kouzelnici za sve schopnosti plati tim, ze jsou v boji temer bezbranni,
musi se spolehat na to, ze valecnici k nim nestvury nepusti.
Mozna delam chybu, ze si pod pojmem ,,svet, kde se to odehrava''
predstavuji ,, svet DrD, akorat bez presnych pravidel pro hod na utok apod.''
Proto jsem automaticky predpokladal, ze takove veci, jako vzacnost
kouzel, bojove schopnosti kouzelniku apod. budou stejne, jako v DrD.
Uznavam, ze pro to neni duvod, ovsem je zde otazka, jak to vyresit.
Postava samozrejme o svem svete leccos vi, ale jak se to dozvi hrac?
Aby Pan Jeskyne dlouze svet popisoval, nez by se zacalo hrat, to by hru
moc zdrzovalo. Takze asi jedina cesta bude zahrnovat PJ otazkami primo pri
hre, ohledne tech veci, o ktere ve hre jde. A uvedomit si (coz neni snadne),
ze se muzu mylit i v tom, co povazuji za naprosto samozrejme (jako napr.
v mem pripade prave ze kouzelnici jsou nesmirne slabi v boji zblizka).
Pavel J.
|