Piskovistni doupe
Tenhle tyden se nas tady seslo par takovejch nadsencu, co se tady snazili hrat
neco jeko Draci doupe, ac s podivem na to jake sme meli jednoducha pravidla,
byla to dost zabava. Snazil jsem se vymyslet nejaky pravidla, aby je to
melo. Snazil jsem se je vymyslet co nejjednodussi, ale zase ne moc jednoduchy,
aby to bylo vubec o necem.
Prvni zkouska podle tehle pravidel se uskutecni nekdy v tydnu mezi 16.-20.11.
Kdo byste mel zajem to zkusit, tak mejlnete treba Garetovi.
Zivoty: Pro postavy: 6k6 (sestkrat sestistenou kostkou)
pro zvirata: 3k6
Format nicku: nick-XXPZZ
kde XX je aktualni pocet zivotu
P je povolani: V H A K Z (viz. nize)
ZZ je maximalni pocet zivotu
Boj: na ferovku (mecni nebo pestni), proste zblizka
vsichni hazi 3k6 (trikrat 6tistenou kostkou): 3 az 18
jenom valecnik hazi 4k6: 4 az 24
protivnik si taky hodi a cisla se od sebe odectou
(utocnik - protivnik)
je-li rozdil:
>14 prijde protivnik o 3k6 zivotu (hazi utocnik)
>9 prijde protivnik o 2k6 zivotu
>2 prijde protivnik o 1k6 zivotu
mezi 2 a (-2) nic se nikomu nestalo
<(-2) prijde utocnik o 1k6 zivotu (hazi protivnik)
<(-7) prijde utocnik o 2k6 zivotu
<(-14) prijde utocnik o 3k6 zivotu
Boj na dalku (strileni, hazeni, bojova kouzla (ruzny blesky), vrhani vybusnin
vsichni hazi (3k6-3): 0 az 15
jenom hranicar hazi (4k6-4): 0 az 20
je-li cislo:
>14 prijde protivnik o 3k6 zivotu (hazi utocnik)
>9 prijde protivnik o 2k6 zivotu
>2 prijde protivnik o 1k6 zivotu
<=2 nic se nestalo
Ostatni cinnosti:
podle toho co ma postava za povolani muze delat ruzne
cinnosti (viz. nize), nebo muze delat normalni veci kdyz mu to
Pan jeskyne dovoli.
potom si hodi 1k6
a padne-li mu:
6: 100procentne uspesny pokus
5,4: uspesny pokus
3,2: neuspesny pokus
1: 100procentne neuspesny pokus
Myslel jsem, ze bylo 5 druhu povolani:
Valecnik +1k6 pri hodu Na ferovku, vrhani tezkych predmetu (boj
zdalky)
spec.: zastrasovani
Hranicar +1k6 pri strileni (boj zdalky)
spec.: uzdravovani bylinkama
Alchymista hazi vybusniny (boj zdalky)
spec.: uzdravovani lektvarama, umi nastrazovat pasti
Kouzelnik bojova kouzla (boj zdalky)
nebojova kouzla, zkoumani kouzelnych predmetu
Zlodej strili (boj zdalky)
spec.: zneskodnuje pasti, umi krast, sledovat, odmykat zamcene
zamky (bez klice)
a to je vse -staci si zapamatovat 3 cisla: 2, 9, 14
Sean, Garet (pan jeskyne), Dirk
|