Hriste
Dalsi
Seznam
Predchozi
Autor: thanat (Errare humanum est.) on 'Hriste'
Cas: Ct 8.4.1999 12:48.51
Titulek: Re: DrD-F. Kouzelnici (Re: Thanat)

                                                                                 
 
     Souhlas. Ovsem musi umet jeste neco navic, aby se byl schopen ubranit
 
(napriklad boj s jednorucakem nebo dykou). 
 
Zde s Tebou nesouhlasim. Ve svem svete si to muzes zavest, jak chces, ale v 
DrD kouzelnici za sve schopnosti plati tim, ze jsou v boji temer bezbranni, 
musi se spolehat na to, ze valecnici k nim nestvury nepusti. 
 
 
     Kazdy ma svuj nazor a ja ti ten tvuj nehodlam vyvracet (ty by si se 
stejne nedal). Ale podle mne, kdyz kouzelnika prekvapis (treba ve spanku nebo 
meditaci), tak ho umlatis cepici driv, nez stihne pronest prvni slovo. A 
nezalezi na tom, jak mocny ten kouzelnik je. Je treba, aby se dokazal rucne 
ubranit na tak dlouho, nez bude moci pouzit kouzla, prip. utect. Pokud budu 
brat v uvahu potrebu koncentrace pred seslanim kouzla, tak mu ve vetsine 
situaci, kdy bude prekvapen, nezbude nic jineho nez utect. A nemusi mit ani 
mec, staci obycejna tyc (dostal si nekdy tyci do hlavy? ... velice prijemne 
:-) ). To je jen muj skromny nazor.
 
 
     Mozna delam chybu, ze si pod pojmem ,,svet, kde se to odehrava'' 
predstavuji ,, svet DrD, akorat bez presnych pravidel pro hod na utok
apod.''
     Proto jsem automaticky predpokladal, ze takove veci, jako vzacnost 
kouzel, bojove schopnosti kouzelniku apod. budou stejne, jako v DrD. 
 
 
     DrD ma sva pro i proti. Ja z nej znam jenom trochu, takze nemohu uplne 
posoudit co je spatne a co dobre. 
 
 
     Uznavam, ze pro to neni duvod, ovsem je zde otazka, jak to vyresit. 
Postava samozrejme o svem svete leccos vi, ale jak se to dozvi hrac? 
     Aby Pan Jeskyne dlouze svet popisoval, nez by se zacalo hrat, to by hru
 
moc zdrzovalo. Takze asi jedina cesta bude zahrnovat PJ otazkami primo pri 
hre, ohledne tech veci, o ktere ve hre jde. A uvedomit si (coz neni snadne),
 
ze se muzu mylit i v tom, co povazuji za naprosto samozrejme (jako napr. 
v mem pripade prave ze kouzelnici jsou nesmirne slabi v boji zblizka). 
 
 
     Tohle se da vyresit bud pri generovani postavy anebo pri hre samotne (jak 
si spravne napsal). 
 
 
Pavel J.
 
 
     To co jsem napsal je mozna trosku chaoticke, ale doufam ze srozumitelne. 
Pokud ne, tak se klidne zeptej co tim chtel basnik rici :-)
 
 
                                                    Thanatos
 
            Nikdy nic nikdo nema miti za definitivni.....

Dalsi Seznam Predchozi


[ Domu | Prstik | O Piskovisti | Deticky | Nastenky | Koutky ]