Od nasich duveryhodnych zdroju jsme zjistili dosud peclive tajenou
novinku, ze znama firma Opavia - sladke pokuseni se pomalu ale jiste
preorientovava na mensi klientelu. Vsichni si museli vsimnout postupne zmeny
v reklamach firmy. Zacalo to slecnou propagujici na houpacce susenky
Vitalinea, pokracovani prislo v batoleti, ktere tak pekne vychovne kradlo
piskoty s ovocnou naplni, a skonci to zpusobne hryzajici mysi. Ano, tento
koncern se pomalu a nenapadne zameruje na nase nejmensi. Samozrejme nezustane
jen u mysi, ale i u nasich dalsich domacich mazlicku, vzdyt uz dnes jsou z
'Be Be dobre rano' krasne suchary. Susenky Disko jsou stale kremovejsi, firma
ma v planu do dvou let je zkremovatet uplne, tedy i susenku, aby se nemusely
nasim Macikum slozite lamat. Zaroven chut je jina a mazlicci se po ni muzou
utlouct. My si vsak budeme muset nechat zajit chut.
Firma Opavia vsadila na chytrou psychologickou strategii, kdy
vlastne postupne nauci lidi davat vyrobky Opavia zviratkum a pak uz tedy
nebudou pohorseni oficialni zmenou. Me by take nastvalo, kdyby ze dne na den
misto slecny sedel na houpacce kralik a bila mys kradla piskotky. Ovsem dalsi
generace uz nebude mit takova psychologicka pouta jako my a navic tim bude
stejne od mala krmit zviratka, takze pak jiz bude moci Opavia smele odhalit
svou identitu.
Mnozi nasi ctenari ted jiste lamentuji, co budou mlsat, ale muzu je
ulidnit, nas dalsi nejmenovany zdroj objevil, ze na druhe fronte, tedy u
firmy Whiskas se jiz vyvojari soustredi na domaci mazlicky nasich
mazlicku, tedy na nas a jiz brzy bude na trhu nova vyzivna cokoladova
mysicka jen pro nas!
Z Prahy agentura Varvanek
|