3. post :) ... berte prosim uvedeny pocet surovin jako orientacni
BUDOVY :
tady se nedeste, radovy hrac tyto pravidla prakticky nepotrebuje, jsou tu
zarazeny informativne. Dulezite pro hrace je pouze oznaceni budov.
VEZ: je zakladni stavbou, kterou budete stavet na zacatku hry. Na rozdil od
jinych budou, bude nutne oblozit jeji steny chrastim (to je specialne pro
obranu konkretne pro strelbu z luku).
oznaceni: Vez je oznacena faborky v barve strany a je ohranicena cela vyjma
brany.
vlastnosti-vynos: vez kazdy den generuje urcity pocet zivotu (na zacatku to
budou 2 zivoty na hrace), toto cislo se postupem casu zvysovat. (berte to
tak, ze ve vezi se najimaji vojaci, cim rozvinutejsi zakladnu budete mit, tim
vic vojaku/zivotu budete z veze dostavat). Po dostaveni veze ihned strana
ziskava trojnasobny vynos za jeden den (ten se pocita velikosti k hodine kdy
se zacala stavet). Nadale je potreba pro ziskani vynosu udrzet ji cely herni
den.
vystavba: 1 druzina - 4 hodiny
2 druziny - 2 hodiny
3 druziny - 1,5 hodiny
suroviny: k postaveni bude potreba 40 dreva 10 zlata
FARMA: kdakaji tam slepice, kvicej prasata (nemyslim tim hrace). Mimo jine se
to vsechno da jist, takze farmy nam zajistuji lidi (pro hru jsou to zivoty).
Farma je oznacena zelenymi faborky a je ohranicena ze 3 stran.
oznaceni: Farma je oznacena zelenymi faborky a je ohranicena ze 3 stran.
vlastnosti-vynos: generuje 1/4 (zaokrouhleno dolu) + pocet farem (ostatnich)
zivotu, ktere ziskava strana z veze/vezi za den. Farmu je treba udrzet 2
hodiny denne a zacina generovat vynos az dalsi den po dokonceni.
vystavba: 1 druzina 2 hodiny
2 druziny hodinu
3 druziny hodinu
suroviny: k postaveni bude potreba 20 dreva
Dul NA ZELEZO: se vyznacuje spoustou spinavych horniku s boulemi na hlave.
Okolo se vali zlamane krumpace a ozyvaji se nadavky (leckdy velice vulgarni).
Kupodivu nas zasobuje zelezem.
oznaceni: dul je oznacen cervenymi faborky a je ohranicen ze 3 stran.
vlastnosti-vynos: generuje 5 jednotek zeleza za den. Dul je treba udrzet 2
hodiny denne a zacina generovat vynos az dalsi den po dokonceni.
vystavba: 1 druzina 2 hodiny
2 druziny hodinu
3 druziny hodinu
suroviny: k postaveni bude potreba 20 dreva
Dul NA ZLATO: v podstate to tu vypada jako u predchoziho dolu, jen hornici
prekryvaji spinu necim, cemu rikaji zlaty prach a jsou hrozne namysleni. Na
hlavach uz nemaji boule, ale obvazy. Odkad si ze zeme tahaji pyrit ... teda
zlato
oznaceni: dul je oznacen zlutymi faborky a je ohranicen ze 3 stran.
vlastnosti-vynos: generuje 3 jednotky zlata za den. Dul je treba udrzet 2
hodiny denne a zacina generovat vynos az dalsi den po dokonceni.
vystavba: 1 druzina 2 hodiny
2 druziny hodinu
3 druziny hodinu
suroviny: k postaveni bude potreba 20 dreva
KOVARNA: nase tajna sluzba zjistila, ze sem se vozi zelezo a zlato. Pak se
ozyva buseni. A nakonec se odsud vyvazi zbrane. Nepodarilo se nam vsak
zjistit jak tato metamorfoza probiha. Jista teorie hovori o kameni mudrcu.
Kovarna bude postavena jen jedna a bude slouzit obema stranam. Bude v ni
postava kovar.
oznaceni: kovarnu oznacuji cerne faborky a je ohranicena ze vsech stran.
vlastnosti-vynos: za zelezo (material) s zlato (odmena pro kovare), je mozno
si zde nechat vyrabet zbrane. Veskere zakazky se domlouvaji s kovarem.
vystavba: stavi kovar tim zpusobem, ze ohranici kovarnu a po 2 hodinach
ofaborkuje.
suroviny: k postaveni bude potreba 20 dreva a 4 jednotky zlata (kdo je
kovarovi poskytne zalezi jen na vas)
CHRAM: tady se potuluje spousta divnych lidi v jeste divnejsim obleceni a
nejpodivnejsimi pohledy na svet. Maji tendence rikat vam neco jak buh s tebou
a dalsi podivne podivnosti.
oznaceni: chram je oznacen bilymi faborky a neni ohranicen.
vlastnosti-vynos: tady proboha nikdy nebojujte, za prve je to zakazano a za
druhe preci jen je to misto bozi. Krom toho s chramem bude spojena spousta
zajimavych veci. Mimo jine i to, ze se jednoho dne zjevi tam, kde nikdy nic
nebylo.
vystavba: nesnazte se, je to udelano za vas ... kdo to k certu byl?
chram asi nedobudete, tedy pokud nekdo z vas nevyvola armagedon, nezabije
boha, nebo dalsi podobne nepravdepodobnosti
***** A pozvete upira pres prah vasi duse. ******
Nebudete litovat!
FELDON
|