Krome boje s drevenymi zbranemi postradala hra zakladni
nosne prvky klasicke drevarny:
Hra byla od zacatku zamyslena tak, aby se vymanila ze "zakladnich nosnych
prvku" obvyklych drevaren, a tak je na ni treba nazirat.
Velitele, kteri byli u kazde rasy rovnocenne zastoupeni, nemeli vubec zadny
vyznam, natoz pak vliv na sve "podrizene".
Nevim jak u vas trpasliku, ale nasi velitele drzeli vec pevne v rukou.
motivace byla zanedbatelne mala, jelikoz nebylo receno, jaky vyznam a co
konkretne prinese ta ktera bitva zaverecnemu zuctovani.
Jednim z ukolu velitelu bylo vylozit vse muzstvu. Oni se dozvedeli vsechny
podrobnosti a bylo na nich, jak je prednesou svym lidem.
Jednotlive "divadelni" vlozky sice mozna byly diivacky atraktivni, ale
napr. vysledek boje Morgotha a toho druheho byl predem domluveny.
VSECHNY divadelni vlozky byly predem rozhodnute. Proto byly taky divadelni :)
jakekoli deleni do organizacnich jednotek (at uz ras nebo jednotek)
ztracelo vyznam.
Jakto ? To u vas byla opravdu takova anarchie ?
Ovsem neprevazi to muj dojem detske hry, kdy jsme se drzeli predem urceneho
scenare, delali jen to, co si organizatori domluvili skrz vysilacku. >
Na to se da divat ze dvou stran. Zabranilo se tak treba nekolikahodinovym
pochodum armad sem a tam, aniz by mely co delat.
Na zaklade pravidel FAS sice byly neuprosne serezany vsechny zbrane, ale
kvalite hry to prilis nepridalo.
Dovolim si nesouhlasit. Bez puldruhehometru dlouhych napichovaku se mnohem
lepe drevovalo a navic nedoslo ani k jednomu zraneni.
Se zbytkem tveho hodnoceni souhlasim.
Loucim se a jsem s pozdravem
*****************************************************************************
*
Ismael Majesticus Ismael Majesticus Ismael Majesticus Ismael Majesticus
Ismael
* T H E R E A L I T Y I S J U S T A W O R D *
*****************************************************************************
*
Noldo Morandir
... and the Elves shall rise again !!!
|