Koudink
Dalsi
Seznam
Predchozi
Autor: pharook (kobayashi maru) on 'Koudink'
Cas: Ut 30.4.2013 14:44.24
Titulek: Skyrim a navrh levelu

                                                                                 
   Pro nas, kteri se pred lety zajimali o to, jak Wolfenstein, Doom, Duke a 
Descent a Unreal funguji uvnitr (a kazdou z techto her ja osobne povazuju v 
nejakem smeru za milnik v live 3D renderingu), je fajn si obcas precist 
nejaky ten drobek, utrouseny dnesnimi vyvojari nejen uspesnych, ale i 
technicky zajimavych her. Joel Burgess z Bethesdy se rozepsal o navrhu a 
spolupraci pri vytvareni obrovskych a rozmanitych levelu pro Skyrim, a je 
krasne sledovat, jak lze radu mechanismu dostopovat az k onomu ctvercove 
dlazdicovemu bludisti Wolfensteina.
 
http://blog.joelburgess.com/2013/04/skyrims-modular-level-design-gdc-2013.html
 
P.S.: Muzete si k tomu pustit tema ze Skyrimu, vytvorene na jeden hlas, jedny 
      housle a spoustu casu (zvlast jestli mate radi Lindsey Stirling nebo 
      Petera Hollense): http://www.youtube.com/watch?v=BSLPH9d-jsI
 
____________________________________________________________________pharook_
"Mesic je dulezitejsi nez Slunce", reklo dite. "Protoze sviti, kdyz je tma."
 

Dalsi Seznam Predchozi


[ Domu | Prstik | O Piskovisti | Deticky | Nastenky | Koutky ]