No to bude den a noc, musim na vlak, zatim 8 lvl, chytlave ;-) Diky za
procviceni mozkovych zavitu, pekne udelane.
PeS
> Breho dne,
>
> tohle se hodi prave na tento board, pro vsechny, kteri nekdy pricuchli k
> necemu Turingovsky kompletnimu, a uz je nebavi metat ptaky po prasatech,
> honit
> je mezi trubkama, nebo scitat mocniny dvou:
>
> http://alexnisnevich.github.io/untrusted/i metat ptaky po prasatech,
>
> Dungeon, ve kterem jednotlive levely projdete jedine tak, ze je pri
> generovani ci za behu sami upravite kousky kodu na dovolenych mistech. Nekdy
>
> staci upravit tvorbu bludiste, vlastnost zdi, nekdy je treba poopravit
> logiku
> nepritele, nebo upravit vlastnosti sebe sama, pridat si callback, ktery je
> mozne ve vhodnem okamziku vyvolat online...
>
> Lze dohrat jen s informacemi, dostupnymi ze hry (na dulezite kousky API
> je
> jednoduchy prohlizec, ty ostatni vyplyvaji z aktualniho kodu), a to i
> presto,
> ze JS znate jen z rychliku.
>
> Po dlouhe dobe hra, u ktere jsem se dobre pobavil a opravdu mel chut ji
> dohrat. Cilova skupina je sice trochu uzka, ale je videt, ze na hratelnou
> a chytrou hru nejsou nezbytne potreba megatexely a 8 paralelnich vertex
> shaderu, ale staci *napad*.
>
> ____________________________________________________________________pharook_
> "Mesic je dulezitejsi nez Slunce", reklo dite. "Protoze sviti, kdyz je tma."
>
|