Breho dne,
tohle se hodi prave na tento board, pro vsechny, kteri nekdy pricuchli k
necemu Turingovsky kompletnimu, a uz je nebavi metat ptaky po prasatech, honit
je mezi trubkama, nebo scitat mocniny dvou:
http://alexnisnevich.github.io/untrusted/
Dungeon, ve kterem jednotlive levely projdete jedine tak, ze je pri
generovani ci za behu sami upravite kousky kodu na dovolenych mistech. Nekdy
staci upravit tvorbu bludiste, vlastnost zdi, nekdy je treba poopravit logiku
nepritele, nebo upravit vlastnosti sebe sama, pridat si callback, ktery je
mozne ve vhodnem okamziku vyvolat online...
Lze dohrat jen s informacemi, dostupnymi ze hry (na dulezite kousky API je
jednoduchy prohlizec, ty ostatni vyplyvaji z aktualniho kodu), a to i presto,
ze JS znate jen z rychliku.
Po dlouhe dobe hra, u ktere jsem se dobre pobavil a opravdu mel chut ji
dohrat. Cilova skupina je sice trochu uzka, ale je videt, ze na hratelnou
a chytrou hru nejsou nezbytne potreba megatexely a 8 paralelnich vertex
shaderu, ale staci *napad*.
____________________________________________________________________pharook_
"Mesic je dulezitejsi nez Slunce", reklo dite. "Protoze sviti, kdyz je tma."
|