- a srovnani chybne perspektivy v jednom smeru houpanim ("poskakovanim") a
stinem dole. Toci-li se doprava, tak ve vzdalene uvrati jde noha vys, coz
odpovida perspektive, ale ne stinu. Toci-li se doleva, perspektiva
neodpovida, tak se to maskuje houpanim, a navic to odpovida tomu, kdy se
objevuje stin. Mozna by stacilo, kdyby holcina byla vyrendrovana do
pravouhleho promitani misto perspektivniho, a tohle houpani a stin by tam
byt nemuselo. Otazka je, jak moc by to ztratilo na prostorove hloubce.
Kazdopadne je to moc pekne.
O perspektive jsem taky uvazoval. Proto jsem vytvoril podobnou animaci:
Rovnobezne promitani kolmo na prumetnu (bez perspektivy) a bez houpani.
http://sandbox.cz/~tuttle/tmp/twirl_undecided_direction_no_perspective.gif
Muzete zkoumat, jak vas to ovlivni.
Pro me je tato verze lepsi mj. v tom, ze se staci soustredit na excentrickou
nozku, predstavit si, jak putuje a vybrany smer vidim dlouhodobe. Ale zas
nevim, jestli pak funguje to s tim mozkem, kdyz je to tak easy... :-)
U te puvodni animace jsem otaceni proti smeru rucicek uzrel jen tehdy, kdyz
jsem si na lokale v ImageMagicku zreverzoval pohyb a pak mrkl zpatky do
prohlizece. A stejne po par sekundach mozek zase prepnul a vmziku se baba zas
otacela doprava... holt one track mind. :-)
pharooku, omlouvam se, i zde si zrejme budes muset zakryt vrsek...
T.
|