Ne ze bych mel predstavu co stoji kilometr vlakem, ale jsi ochoten tento
komfort zaplatit cenou >5kc/km? Ja ano a verim, ze takovy penize by komfort
cestovani zvedly brutalne. Bohuzel vetsina trva predevsim na tom ze verejna
doprava ma byt co nejlevnejsi.
Kilometr vlakem, kdyz jezdis pravidelne stoji nejakych 60 haliru. Kdybych mel
za kilometr vlakem zaplatit vic nez za kilometr autem, tak mne ve vlaku nikdo
neuvidi. Pokud stat nezakaze jezdit autem, nebo pokud bych byl dite, co nemuze
mit ridicak.
Hlavni problem je myslim v tom, ze doprava za praci je komfort. Stejny at uz
jedu autobusem, vlakem nebo autem. Kdo na to nema, necht se laskave
prestehuje blize k pracovisti a nebo si najde praci blize bydlisti aby tam
mohl dojit pesky. Nevidim duvod proc by jsme se vsichni meli skladat a
platit nekomu dopravu. Bohuzel vetsina mini jinak a smeruje moje dane, treba
na jizdenky zdarma pro skolaky. :/
Ve mestech dneska neni misto ani na parkovaci misto pro kazdeho kdo tam neco
potrebuje (pracovat, vyridit, nakoupit, prodat, turista, student..). Jak bys
chtel zaridit, aby tam bylo dost mista na bydleni, ke kteremu potrebujes vic
mista? Leda bys nedotoval verejnou dopravu, ale decentralizaci uradu, firem,
dopravni infrastruktury, ...
Rray
|